قیمت سنگ نگین عقیق عسلی

قیمت سنگ نگین عقیق عسلی

قیمت سنگ نگین عقیق عسلی

قیمت سنگ نگین عقیق عسلی و انواع سنگ ها و نگین های دیگر رو در این مطلب ببینید…

قیمت سنگ نگین عقیق عسلی

قیمت نگین عقیق عسلی های بالا هر عدد ۲۸۰۰۰ تومان است که هزینه ارسال آن نیز جدا محاسبه خواهد شد

شما کاربرگرامی جهت مشاهده قیمت سنگ نگین عقیق عسلی و دیدن سایر نگین ها و سنگ ها می توانید به کانال تلگرامی زیر مراجعه کنید و جهت سفارش هم به شماره ۰۹۱۵۶۵۸۱۴۹۲ (مهندس اسحاق زاده) در تلگرام پیام بدهید یا در صورت عدم دسترسی به تلگرام تماس بگیرید..

کانال جواهرات و سنگ های قیمتی سمکاچ : @smkh6

قیمت سنگ نگین عقیق عسلی

همه چیز درباره سنگ عقیق
نقش سنگ‌ها در ساخت زیورآلات و جواهرات غیر قابل انکار است، به دنبال این روند، تاثیر زیورآلات بر پوشش و مد مشهود است.

عقیق از جمله سنگ‌هایی است که در دین اسلام احادیثی بسیاری برای استفاده از آن و خواص مادی و معنویش ذکر شد است. عقیق قرمز یکی از معروفترین این مدل از سنگ‌هاست که اغلب مردان مسلمان از آن بهره می‌برند.

قیمت سنگ نگین عقیق عسلی

دنیای امروز نیز ۱۴۰۰ سال بعد از دین اسلام برای استفاده از سنگ‌هایی چون عقیق دلایل نیمه علمی ذکر می‌کند که نشانگر انرژی نهفته در این سنگ‌ها و مثبت بودن بهره وری از آنهاست.

خواص عقیق عسلی

عزت نفس، حفظ نجابت و استجابت دعا بارزترین خصایصی است که در متون مذهبی اسلام به آن اشاره شده است اما در علم جدید سنگ شناسی برای عقیق خواص دیگری نظیر : درمان برخی از دردها مانند میگرن و پا درد و کمردرد، درمان بیماری‌های پوستی مانند آکنه و … ذکر می‌شود.

البته در همین نظریات از عقیق به عنوان سنگ عشق و علاقه و عزت نفس نیز یاد می‌شود. استفاده جواهر سازان از این سنگ و بهره بردن از خطوط نستعلیق و کوفی در ساختار آن شکلی تازه به این سنگ زیبا بخشیده است تا جایی که به جرات می‌توان گفت عقیق با طراحی‌های اینچنینی توانسته دل بسیاری از غیر مسلمانان را نیز از نظر فرم و طراحی برباید. یقینا در صورت توجه مسئولان این پتانسیل بالا که در طراحی و محتوای این آثار وجود دارد می‌تواند سبب ورود ارز به کشور و گشایش رشته هنری تازه‌ای شود.