سفارش نقاشی چهره در تربت حیدریه

سفارش نقاشی چهره در تهران

سفارش نقاشی چهره در تربت حیدریه

سفارش طراحی چهره سیاه قلم در تهران

سفارش نقاشی چهره در تربت حیدریه نیز توسط تیم طراحان و نقاشان مجرب سمکاچ تقبل می شود و شما تهرانی های عزیز هم میتوانید سفارش نقاشی چهره را به صورت آنلاین به ما بدهید.

سمکاچ یک وب سایت صنایع دستی و عرضه هنر های بانوان در شهرستان تربت حیدریه می باشد و ایده سمکاچ حدود ۳ سالی هست که شکل گرفته و سمکاچ با پشتیبانی عالی و پاسخ گویی به موقع خود تا کنون توانسته است رضایت مشتریان زیادی را کسب کند.

خیلی مهم : تیم عصر اطلاعات مسئولیت پشتیبانی و پاسخ دهی به مشتریان سمکاچ، مفتخر است که در ۸ سال گذشته با هدف تمرکز زدایی از تهران تا کنون پروژه های بهینه سازی وبسایت زیادی را با رضایت ۹۰% ای انجام داده است.

سفارش نقاشی چهره در تربت حیدریه

سفارش طراحی چهره در تربت حیدریه

سفارش طراحی چهره سیاه قلم در تربت حیدریه

سفارش نقاشی چهره ارزان در تربت حیدریه

سفارش نقاشی چهره تربت حیدریه
توجه : نقاشان ما بیش از ۲۰ سال سابقه حرفه ای کار و نقاشی سیاه قلم دارند و می توانند رضایت شما را به خوبی جلب کنند.

 

برای سفارش نقاشی چهره در تربت حیدریه به تیم سمکاچ پس از ارسال تصویر مورد نظرتان به ما در تلگرام، ما به شما پاسخ خواهیم داد.

مراحل انجام کار به این صورت است که نیمی از هزینه کار در ابتدا اخذ می شود، نیم دیگر هزینه به علاوه هزینه ارسال نیز، در انتهای انجام کار و ارسال تصویر کار نهایی در تلگرام به شما اخذ می شود.

 

لازم به ذکر است که پس از ارسال کار در تلگرام برای شما امکان انجام اصلاحات نهایی روی کار نیز فراهم هست و هر مشکلی که به چشم شما می آید را

میتوانید بگویید تا اصلاح کنیم و سپس کار نهایی برای شما پست شود.

 

نقاش هایی که امور نقاشی چهره را برای شما در تیم ما انجام میدهند بعضا تجربه ۲۰ ساله نقاشی دارند و کیفیت کارشان واقعا عالی هست و قیمت های کار آنها به صورت حدودی در تصویر زیر آمده و البته ممکن است کار با کار قیمتش متفاوت باشد.

قیمت نقاشی چهره به شرح زیر می باشد :

نقاشی چهره با سایز ۳۰ در ۴۰ سانتی متر ۲۰۰ هزار تومان (بدون قاب)

نقاشی چهره سیاه قلم در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی متر ۴۰۰ هزار تومان (بدون قاب و هزینه ارسال)

سفارش نقاشی چهره در تهران

سفارش طراحی چهره سیاه قلم در تربت حیدریه

طراحی و نقاشی مثل تمامی کارهای دیگر قواعد واصول خاص خود را دارد و فرد باید علاقمند به هنر باشد و خلاقیت واستعداد در زمینه نقاشی را داشته باشد ابزار اولیه طراحی متشکل ازمدادهای مختلف که هرکدام درجه سختی ونرمی آن ها شماره گذاری شده است و کاغذ نقاشی و فابریانو و اشتنباخ که بافت کاغذ بنا به نوع طرح دارد که از کدامیک طراح بخواهد برای کار خود استفاده کند.

لازم به ذکر است که بنده با داشتن بیش از ۱۵ سال سابقه طراحی و نقاشی حرفه ای همواره تلاش کرده و خواهم کرد که بهترین طرح و نقاشی چهره سیاه قلم ممکن را در مدت زمان کوتاه و مشخص به مشتری خود تحویل بدهم…

 

سفارش طراحی چهره سیاه قلم در تربت حیدریه

چنانچه تصویر چهره خود را در فرمت JPG و حجم کمتر از ۵۰۰ کیلوبایت برای بنده ارسال کردید و در ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت با شما تماس نگرفتم می توانید به شماره زیر در تلگرام به ما پیام بدید :

۰۹۳۶۹۹۱۸۱۳۸

با سپاس سیده منیره حسینی خاکساری سرپرست و مدیر پروژه سمکاچ

برخی از نمونه کار های نقاشی سیاه قلم ما را در زیر مشاهده کنید :